12 Ağustos 2008 Salı

Araba Kullanmak Alışkanlık Edinmektir..


Merhaba sevgili ziyaretçim..

Öncelikle hoşgeldin. Umuyorum ki sitemi ziyaretinizde ayırdığınız zamanı boşa harcatmamış olurum..

Evet araba kullanmayı isteyen sayın arkadaşım, sizi çok iyi anlıyorum. Acabalarla ve olabilir mi sorularıyla bir arayış içindeyken tesadüfen bana da ulaşmış bulunuyorsun.

Öncelikle şunu belirteyim!!!!!!!!



Karar vermek başarmanın yarısıdır. İnanmakta diğer yarısı.

Araba kullanmak öğrenmek demek değildir. Tamamen alışkanlık edinmektir........

(ARABA KULLANMAK=ALIŞKANLIK EDİNMEK))



İşte bu da pratik yapılarak elde ediniliyor. Kimse bir anda kontağı açıp ben kullanabiliyorum diyemez. İnanın O kadar Kolay ki alışkanlık edindiğinizde sanki evinizdeki her hangi günlük işlerinizden birini yapıyormuşsunuz gibi olacaksınız. Yeter ki alışkanlık edinelim. ((((Yeter ki karar verelim.))))