13 Ocak 2009 Salı

.

ÇALIŞMA ŞEKLİM

Adresten alıyorum ve adrese bırakıyorum.
İstanbul içi her semte gidiyorum.
Avrupa ve Anadolu yakası fark etmiyor.
İlk eğitimimizi bulunduğumuz semte göre benim teşhis ettiğim o bölgenin trafiğe yarı kapalı alanında refleks çalışmalarıyla başlıyoruz ve akabinde trafiğe çıkıyoruz.

Takdir edersiniz ki Araba kullanmaktan ziyade trafiği de arabayla birlikte kullanmak önemlidir.

Aklınıza takılan en zor yerlerde ve en çok sizin kullanacağınız güzergahı kullanarak pratiğimiz devam ediyor.

Park etme(+)

Geri Manevra(+)

Yokuş kalkışları(+)

Yakın takip (+)

Yoğun trafik(+)

Otoban tecrübesi(+) ve aklınıza takılan her türlü sorulara net ve tatminkar cevaplar.

Zor olanı beraber başaralım, kolayı zaten yapacaksınız. Bana buradan da sormak istedikleriniz varsa iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Bazen o kadar yoğunluk oluyor ki maillerime bakamıyorum.

Mümkünse telefonla iletişimi tercih ediniz.

Maillerime de geç cevap verdiğim arkadaşlarımdan da buradan şimdiden özür diliyorum.

Sitemi Ziyaret Ettiğiniz İçin Teşekkür Ederim.